Pages

Monday, October 13, 2014

Friend is our real mirror =)

assalamualaikum semua!!! hari ni nak share testimoni in-direct dari profile saya sendiri. kadang-kadang saya sendiri tak sedar yang saya dah mula kurus!!!! 

NorAfizah adalah kawan sekelas masa sekolah rendah yang jarang dapat jumpa sebab kami sekampung, tapi masing-masing menetap di Tawau dan Sibu. Miss you Friend!!!


Dah setahun 2 bulan dah saya consume Slimming set dari Shaklee dan saya berpuas hati!
kawan-kawan yang sekali sekala dijumpa, mesti akan tegur saya dah kurus =)

hubungi saya untuk mendapatkan khidmat nasihat dan bekalan Supliment anda hari ni! 



iklan : 
Doakan pelajar-pelajar saya sukses menjawab PT3 hari ni, amin...


No comments:

Post a Comment