assalamualaikum semua!!! hari ni nak share testimoni in-direct dari profile saya sendiri. kadang-kadang saya sendiri tak sedar yang saya dah mula kurus!!!!
![]() |
| NorAfizah adalah kawan sekelas masa sekolah rendah yang jarang dapat jumpa sebab kami sekampung, tapi masing-masing menetap di Tawau dan Sibu. Miss you Friend!!! Dah setahun 2 bulan dah saya consume Slimming set dari Shaklee dan saya berpuas hati! kawan-kawan yang sekali sekala dijumpa, mesti akan tegur saya dah kurus =) |
hubungi saya untuk mendapatkan khidmat nasihat dan bekalan Supliment anda hari ni!
iklan :
Doakan pelajar-pelajar saya sukses menjawab PT3 hari ni, amin...
iklan :
Doakan pelajar-pelajar saya sukses menjawab PT3 hari ni, amin...



No comments:
Post a Comment